Era flyerelor este gata?

By | Gură cască

E o întrebare ce-am găsit-o pe LinkedIn acum vreo două săptămâni. M-a făcut curios. Părerile erau împărțite, dar majoritatea oamenilor de online au ținut să spună că-i cam gata cu ele. Într-o eră a digitalului, treaba asta cu flyerele (pliante) nu prea mai merge.

Țin minte că-n trecut era o manevră destul de ieftină și rapidă de a răspândi vorba. Bine, încă mai e. Mulți elevi sau studenți erau angajați cu ora sau numărul de flyere împărțite și așa se făcea publicitate. Ok, nu vă gândiți că totul e mort pe palierul acesta. La festivaluri, concerte sau târguri încă se mai împart. Știți voi, la intrarea la metrou când ți se întinde o mână și bagi capul în pământ.

Numai că tendința e de ignorare a acestora. Le luăm ca să avem ce arunca la gunoi sau nu le luăm deloc. Lumea a început să nu mai aibă răbdare cu hârtiile acestea și lucrurile se duc încet spre digital cu totul.

Cred c-am să întreb un specialist despre chestiunea acestea la conferința Future of Media de marțea viitoare. Se va vorbi de trenduri și tendințe digitale, de asemenea și despre publicitate, așa că asta-i o treabă de publicitate, nu?

Voi ce credeți, era flyerele s-a sfârșit sau încă se mai pot mișca lucruri pe canalul acesta de distribuție?

Ți-a plăcut? Spune-le și altora
libris.ro

4 Responses to " Era flyerelor este gata? "

  1. Simion says:

    Parerea mea este ca era flyerelor inca se mai misca. E ca si cum ai face o comparatie intre Hi5 si facebook, intelegi ideea? E o diferenta mare, asa e si cu flyerele in ziua de azi. Sper sa adaugi un update daca ai pus intreabarea la Future of Media, desigur, cu un raspuns.

    • Adrian Anghel says:

      De la Future of Media am înțeles de la Căpănescu că publicitatea nu va mai fi atât de forțată cum e azi. Cu flyere, bannere și așa mai departe. Va fi puțin mai ascunsă, mai pe nevoia clientului, mai frumoasă. Nu va mai fi violentă și nu s-a pus odată problema de advertising stradal. Bineînțeles era vorba de trenduri în media, da, se mai mișcă piața, dar nu mai are mult. Curând vom primi totul pe mobil.

      • Simion says:

        Si daca vorbim de promovarea locala? Sa zicem ca nu exista site-uri, radio-uri, tv… locale, cum putem face publicitate? Singura solutie e publicitatea clasica, adica bannere, flyere, si asa mai departe.

        • Adrian Anghel says:

          Publicitatea tradițională categoric că încă mai merge. Eu mă referisem strict la flyere. Bannerele n-au nici o problemă, merg folosite, dar și local poți face o revoluție digitală în funcție de targetul vârstei pe care-l ai și ce-ți propui să atingi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: