Facebook introduce hashtagurile

By | ExtraOnline

Un lucru de altfel benefic și vă să povestesc de ce. Puterea pe care Facebook o are în social media este cu mult peste cea deținută la momentul actual de Google+ sau Twitter. Twitterul în România este chiar în scădere continuă, atât ca număr de utilizatori cât și ca număr de ciripiri. Prin urmare, această modificare vine pe piața social media din România ca o salvare a hashtagului.

De asemenea, o altă idee este că vine la țanc pentru campaniile de vară și festivalurile ce stau să se pornească. Imaginați-vă ce campanii publicitare și ce engagement event-fan sau companie-fan se pot crea numai prin intermediul hashtagului. Un exemplu ilustrativ în acest sens este #streetdelivery, eveniment ce a avut loc în acest weekend. Pe lângă asta, conectarea între persoane devine mult mai interesantă. Lucruri în comun ori întâlniri la un eveniment depind de acest hashtag.

Cu toate acestea, o să avem mult și bine de suferit de pe urma spamului. Fetițele nebune după #beautiful, #sunnyday, #goodmood sau #smile vor ajunge și pe Facebook cu Instagramul. De fapt, sunt curios de evoluția celei din urme platforme odată cu sosirea hastagurilor pe Facebook. În fine, conectarea contului de Instagram cu cel de Facebook va ajunge să facă o cacialma totală pe ambele platforme. Sfat: hide. Folosiți butonul hide ori de câte ori vedeți câte o pițipoancă rânjind la cameră și folosind 30 de hashtaguri.

Ca să închei, butonul de follow este în mare conexiune cu hashtagul. Un hashtag bine folosit la timpul lui, îți poate aduce urmăritori, exact ca pe Twitter.

Concluzie: îmi place, sunt de acord. Nu mă aștept să se respecte pe deplin regula lor, nu mă aștept să și fie folosit prea curând de toată lumea, în România zic. Hai cu #peblog și orice eveniment ce iese la înaintare.

Ți-a plăcut? Spune-le și altora
libris.ro

3 Responses to " Facebook introduce hashtagurile "

  1. Marian says:

    Nu stiu de ce, dar de google plus nici nu putem vorbim, daca nu esti blogger sau webmaster ori ai un rol legat de It, mai exact promovare.
    Insa ca relationare, mi se pare oarecum pierdut…
    Ca sa dau exemplu nu cred ca sunt prea multi cei sub 18 ani care au g+ fara sa aibe blog…

    • Din curiozitate m-am interesat si-ti spun ca utilizatorii in jurul varstei de 16-18 ani au inceput sa experimenteze platforma sociala de la Google. Ideea era ca inainte de Facebook, in ceea ce privesc hashtagurile au fost Twitter si mai apoi Google+.

  2. Laurentiu says:

    Nu poate spune nimeni ca s-au copiat de nu stiu unde pentru ca de fapt totul a plecaat in Social Media de la Twitter, nicidecum de la Google+. Eu deja ma bucur de existenta lor, mi-e mult mai usor sa verific continutul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: