Pe care parte merită să încerci?

By | Spuneri

Exact aşa cum e când încerci să te canalizezi pe un lucru în viaţă, este şi când vrei să faci ceva pe internet. Când plăcerea e mare, când timpul e relativ suficient, încerci să faci multe lucruri, încerci să găseşti timp pentru toate, observi nişte rezultate în anumite lucruri, dar îţi plac şi celălalte fără. Atunci vin întrebările: mai are rost să fac asta? mai are rost să continui?

Eu sunt un tip haotic (nu, nu mă refer la personajul din blogosferă), încep un proiect, îl continui, văd că nu am rezultate şi mă opresc (menţionez că pe parcurs mai încep cel puţin încă unul). Astfel în ziua de azi am ajuns să am: un site de glume, pagina de Facebook a acestuia, pagina de Twitter a acestuia, o emisiune la radio-ul britanic Just Another Radio (are peste 1000 de ascultători zilnici), pagina emisiunii, pagina de Twitter a emisiunii, blogul, pagina de Facebook a blogului, pagina mea personală de Twitter şi ultimul, dar nu cel din urmă, un magazin online de haine şi accesorii.

Toate ăstea le dirijez doar eu, mă ocup doar eu în amărâtul meu de timp liber. Toate îmi plac, nu le-aş da pentru nimic în lume fiindcă au devenit o parte din mine. E ceea ce-mi place să fac, chiar dacă nu-mi oferă cine ştie ce mari beneficii. Pot să şi explic: radio mi-a plăcut de mic, e ceea ce mi-am propus să am, dream jobul meu, să am o linie de haine este o altă pasiune de-a mea, scrisul este talentul meu principal, iar restul pentru business ca să zic aşa. 😀

Însă o venit şi ziua în care a fost necesar să mă întreb: n-ar trebui să mă despart de lucrurile care nu mi-au oferit beneficii? Deja am căpătat o experienţă, obiectivele mele au crescut faţă de orice proiect pe care-l pornesc şi nu mai pot închide ochii la orice eşec. Faptul că m-am mutat pe .ro şi mi-am creat o pagină nouă de FB pentru blog mă face uşor să regret mişcarea. Tot contul personal de FB rulează cel mai bine pentru blog, iar pagina deja devine tot mai greu de hrănit cu fani. La magazin am deschis o nouă linie de tricouri şi aştept cumpărători, aici promovarea vine strict pe canelele străine de comunicare (că românii nu-s aşa de receptivi), iar Google AdSense a început să plătească tot mai puţin pentru click (ceea ce mă uimeşte).

Aici am făcut o paralelă între ce se întâmplă cu un proiect (mamă) pentru RO şi ce se întâmplă cu două pentru străini. Pe de-o parte străinii sunt mult mai receptivi decât românii, asta mi-au demonstrat-o chiar ei, însă sunt şi mai exigenţi când vine vorba de un produs, calitatea fiind un lucru studiat din aproape în aproape. Din punctul vostru de vedere, pe ce canal este mai bine să încerci marea cu sarea, cel străin sau cel românesc? Nu mă luaţi cu “dacă îţi propui ceva, reuşeşti pe oricare, că nu stă aşa treaba”.

Ți-a plăcut? Spune-le și altora
libris.ro

One Response to " Pe care parte merită să încerci? "

  1. […] Alături de tovarășul Răzvan Vijelie pornesc din nou la drum cu un proiect de data aceasta bazat pe gaming și pe YouTube. Da, știu că nu este prima dată când anunț că încep un nou proiect, dar de data asta sper să țină spre deosebire de celălalte două. Cu toate acestea, pe cele personale le duc bine, iar dacă încă nu știi cum ce mă ocup, parcă am făcut un articol despre asta, aici. […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: