Curăţenie la locul de muncă

By | Spuneri

Asta-i o zicală pe care diriginta o avea în generală şi o mai întâlnesc şi astăzi la liceu. Însă ce vreau să spun este că zicala asta ar trebui să meargă peste tot, afară, la birou în casă. Acum haideţi să ne concentrăm pe locul nostru de muncă. Fie că e la birou printr-o clădire corporatistă sau acasă, ţineţi cont de ordinea din jurul vostru?

Eu sunt de părere că trebuie să fie curat acolo unde muncesc, trebuie să am toate lucrurile puse în ordine, să ştiu de unde le iau şi unde le pun. Nu-mi place să văd lucruri aruncate pe birou, teancuri de cărţi sau plicuri cu cine ştie ce detalii prin ele. De asemenea totul în jurul lui trebuie să fie curat-curat.

Menţionez că săptămânal fac curat de la A la Z în camera unde am biroul şi insist în împrejurimile acestuia. Praful îl mai şterg uneori şi de două ori pe săptămână, ca să ştiu că nu inhalez tot felul de bacterii. O listă mai apare uneori pe birou cu obiectivele zilei pe care trebuie să le îndeplinesc, câteva pixuri, o carte şi nimic mai mult pe birou. Îmi place designul aerisit, curat, luminat. Simt că asta mă inspiră mai mult.

Voi cât de mult ţineţi cont de curăţenie şi ordine la locul de muncă? 🙂

Ți-a plăcut? Spune-le și altora
libris.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.